Matmor er syk :-(

Matmor er syk! (influensa) .. huff!  Ja, hun er virkelig syk, har ikke vært ute av sengen sin på to dager, og har ikke engang merket at jeg har lagt i sengen sammen med henne. Helt borte vekke har hun vært, og når jeg prøver å dytte i henne med min våte kalde snute, har hun bare lagt armene rundt meg og invitert meg til å legge meg der.. så da så.. 🙂 Verre er det jo at vi holder på på å sulte ihjel begge to:-( .. om ikke Emil hadde gitt meg mat, og servert henne noen knekkebrød på sengen hadde det jo gått riktig galt.. Huffa meg! .. Turer har det også blitt så som så med, takket være Emil kom jeg meg nå ut í dag også.. men må jo ærlig innrømme at det ikke er så stas uten mor, jeg vil helst bare hjem for å passe på henne.. ! Jeg er veldig bekymret…! Men hun er stolt av meg, god gutten som bare ligger ved sengen hennes og sover, og venter på at hun skal bli frisk….! Ja det må hun bli fort … for jeg har jo bursdag snart.. 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar