1 år i dag…

Jippi! Jeg har bursdag…! Ett år allerede og stor gutt, antagelig langt større enn de hadde tenkt seg da kjøpte bursdagspresang til meg, for den var nemlig alt for liten. Se på det her:

Speedo drakt eller? - sitter som en hylse. Men jeg kan jo ikke bevege meg..?

Og hva er egentlig meningen med denne her? Smikke?

 

Jeg er veldig glad i klær, men synes faktisk at Emils gamle hettegenser er best:-)

Ellers er bare bursdagen min så vidt begynt, så det blir sikkert mange gode kaker og bein i løpet av dagen. Sender mange gratulasjoner til alle mine kullsøsken, må de få en fantastisk flott bursdag alle sammen…. 🙂

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

1 svar til 1 år i dag…

  1. HAHAHAHA! Godgutt – kjempegutt! Tenk at du reiste fra oss for 10 mnd.siden – det syntes som en evighet – TENK alt d har opplvd Simba!!!!!!!!!!!!!!11

Legg igjen en kommentar